18 september.

Idag har de inte blivit sådär allt för mkt gjort, som sagt så sovde jag i ursviken, och som vanligt så får man inte sova. var vaken tidigare än vanligt den här gången, imorse var dom igång redan vid 5 tiden och skrek å hade sig.
Jag blir verkligen avskräckt, barn ska jag fan inte skaffa fören jag är dagen före klimakteriet. Man förstör bara sitt liv (enligt mig) tänk allt du inte kan göra? tänk allt som hidnrar dig från att göra allt som du vill?! Nej uusch, som de känns nu är de länge kvar till jag ska ge mig in i den branchen, men klart, Vissa stunder vill man verkligen ha en unge, dom kan ju faktikst vara rätt söta oxå! ?

som sagt så sov jag inte mkt alls inatt, somnade om där vid halv 7 och vaknade klockan 9 igen av att de levde jävel ännu en gång, då gav jag upp och slog på tvn , såg lite topmodel och sen massa serier osvosv. Kan även meddela folket att min rygg är käpprätt åt helvete, har så satans ont! tog mig knapt ur sängen idag, förbannat .

Jonatan kom hem från jobbet vid halv 4, då packade vi våra saker och drog till Fäll :) jag gick och pussader ner mina guldgossar och gav dom en hösudd att snaska på innan dom skulle få komma in och äta kvällsmaten.
Myste med Jonatan inne ett tag framför tvn, såg lite idol åsådär.idag var de sista "oseriösa" gången, nästa gång börjar dom mer ordentligt, ska bli spännande att se :).

Imorgon lyder mina planer :städa, ut och köra Bobby,städa lite till. Mer än så blir de nog inte? sen kommer Jonatan till middagen, då blire troligast fläskfile och ugnstekt potatis :) det är mumsigt! sen idol antar jag, om det nu är imorn?
efter det blir de sova , lördag söndag blir de jobb med pappa i lövånger, är inte det minsta peppad! men han har ställt upp så mkt på mig, så jag kännde att jag var tvungen! det är vell de minsta jag kan göra igentligen. Så jag och Jonatan kommer att befinna oss i lövånger hela helgen lång, sen ska vi nog sova hemma hos han i ursviken (hos hans mamma den här gången hoppas jag) så man får sova de stackars timmar mankommer att få sova.

Söndag därimot kommer man vell hinna med lite saker här hemma, gissar att marknade slutar tidigare då?

Till veckan på torsdag är det tjejkväll i Piteå, jag mamma och ev cizzi ska fara dit och kolla läget :) antar att de kommer handlas ;) (behöer igentligen inet) men har ju nyfått lönen då, så vafan? :P


nu ska jag sova, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0