17 september

Idag har de  vart en lugn och skön dag,vaknade vid halv 11 ngt sånt? tittade ut på hästarna och dom hade fått sitt morron mål,mamma hade vart snäll å gett dom:)

chillade på hemma ett tag, busade med vizzla en stund ¨på gården och sen övningskörde jag med pappa till byske, för att sedan fortsätta färden mot stan, gick runt där ett tag meda jag väntade på att jonte skulle hämta mig, inhandlade ett vitt långlinne på Gina och en bh på HM, det beövde jag faktikst. sen har jag även insett att jag kommer att få ganska mkt pengar den här månaden trots allt, lön av mamma på ca 1200 kr, 1000 kr nu i helgen när jag hjälper pappa på marknaden, sen ska jag få igen 1000 kr av vizzlas uppfödare pga hennes underbett, och sen är Mican skyldig mig 500 kr + att jag får studiebidrag på 1050 kr. de blir 4570 kr + att jag har 600 kvar på kortet, så lite över 5000 har jag att leva på nu när lönen kommer :D de ska jag klaramig på, eftesom jag inhandlat det mesta jag behöver nu :)

sen då jonte hämtade upp mig så for vi förb Jula, jag köpte 2 st "träd" med små ljusslingor i som jag ska ställa på mitt rum, de tror jag blir mysigt nu när det går mot mörkare tider :) , jonte tittadepå nå nya däck till 4-hjulingen men de fanns bara dom med fälg på, ovh dom var lite dyrare så han skulle vänta till han fått sin lön.

MIna planer för imorn är att på ngt vis pallra mig hemmåt, ut och köra Bobby osv. sen har jag ingen aning? ev att Jonatan kommer förbi en stund oxå:) man kan ju alltid hoppas på det iaf.

Nu ska vi gå och mysa å se på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0