kände att

Jag var tvungen att skriva ett till inlägg innan jag ska sova, och än en gång ska jag tjata om vädret :P
kollade just igen, och dom har ändrat litegrann och enligt norska hemsidan ska de komma upp till
13 cm nysnö till veckan, stämmer det så är de ju alldeles underbart!

Har försökt fåtag på Jonatan, vilket inte går så bra, slut ström i mobilen (precis som jag, och jag har ingen laddare)
Men jag ska ringa han imorn, antar att han är ute i garaget just nu.

Ikväll har jag pluggat litegrann inför provet på måndag, alla satadelar osv är typ omöjliga att få in :P iaf vissa, kan typ alla delar på hästen,sen hoven är inga problem, sen hälften av benets delar oxå, men fortfarande en del kvar ;S! bara att nöta

Imorn har jag tandläkarn,uusch.
Nu ska jag sova,godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0