kallt ute.


Har just kommit hem till Fällfors, gjorde thai kyckling och ris till middag idag vilket var hur gott som hellst!
sen var ju jag och mamma och hämtade ut boxskyltarna på royal innan vi drog oss hemmåt, dom vart riktigt fina :)
Men före jag hänger upp dom så måste jag städa och fixa litegrann.

de är - 12,5 är hemma, kanske inte så värst kallt om man jämför med hur de brukar vara? men sen är de mörkt oxå och de är "lastbilarnas" dag idag och alla andra vecko dagar iof, men jag tar Bobby på en lång tur i skogen imorn ist då de är ljust ute så man ser vart man är, jag är så himmla mörkrädd att de skulle aldrig falla mig in att fara ut och rida/köra där de inte är lysen! inte en chans, men skoter går bra, då har man ju lyse ;)

Ikväll blir de en lugn hemma kväll, känns skönt att jag inte behöver plugga nåmer inför Licensen. På tal omdet så ska den betalas in ikväll, jag vill få de bortgjort så fort som möjligt ^^

ska träna en stund oxå, de blir situps och lite styrketräning, sen behöver Vizzla gå en promenad oxå.
sen vid halv 10 kommer mamma hem med Havremjölk, jag ÄLSKAR oatlys havredryck, jag tycker att den är mkt godare än vanlig mjölk, sen är den väldigt fiberik vilket är nyttigt :)
Mums!!!

Nackdelen med den mjölken är att den är betydligt mkt dyrare än vanlig mjölk, tror den ligger på ca:17 kr litern ;O
så man får vara lite sparsam ,vilket är väldigt svårt för mig :P kan dricka minst 1 liter per dag! nemas problemas.

Nej, nu ska jag ut i stallet och skotta skit, sen ta in grabbarna grus och mysa med dom en stund :)
sen blir de lite träning som sagt.

Jag kan meddela folket att jag gått upp mina 2 kg som jag gått ner , jag antar att de är för att jag tränar :S?
jag styrketränar och gör situps och går promenad varannan dag, och äter normalt, så de vore konstigt om jag blivit fetare? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0