fredags mys


Det blev pizza till middag idag, det var mumsigt!
sen följde jag och Jonatan ner till hockeyplanen med ola och cizzi + resten av fällfors, åkte runt där ett tag vilket var trevligt , men bättre hade de varit med ett par skriller som sitter på fötterna , jag såg ut som bambi ;O

Jag och Jonte gav upp efter en stund och gick hem, har just sett idol och jag måste säga att jag tycker Anna och Kevin ska gå till final, dom är lätt dom bästa i hela tävlingen! säg vad ni vill.

som sagt,planerna för imorn är att köra Bobby en sväng, he in rundbalarna i hagen och sen peppa och fixa sig inför kvällen, sledslayers med emelie Jonatan och harald, de blir nog naajs ;)! har hört att 900 pers ska dit,jag kommer att gå vilse!

Nu ska jag natta hästarna, sen blire vell sova?
tjingeling.
weeiiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0