Första advent idag

Ja,De äre ju faktiskt :)!
Idag har jag och Jonatan ola och cizzi dragit en repa till solbacken, jag skulle igentligen köpt en fodersäck men de var stängt, skit .

Jag och cizzi gick in på blomsterlandet medans ola och jonatan drog på Jula.
Jag köpte 4 blommor, 2 hyacinter som jag tycker hör julen till! jag älskar att känna doften av dom, en jul utan en sådan blomma skulle kännas konstigt, vi har haft det så länge jag kan minnas och kändes tråkigt att bryta den traditionen .
Köpte oxå 2 st "träd" ser ut som julgranar, ca 30 cm höga kanske dom var?skitfina iaf, sen köpte jag lite småsaker jag har dekorerat dom med, ska ta kort imorgon så ni får se :)! är så dåligt ljus nu på kvällen.

Idag hade jag tänkt köra Bobby en runda, men de har snöat och snöat i sinne och varit ett jäkla före ute, så jag tyckte de var lika bra att hästisarna fick stå idag, både för deras och för min egen skull^^
Imorgon ska jag till stan med Jonatan, köper fodersäcken då, sen ska vi vell chilla på hemma i ursviken.

Tisdag ska jag iaf hem, Och då ska Bobby ut och röra på fläsket, sen vet jag inte vad jag mer har för planer ?

Sen har jag funderat på vad jag önskar mig i julklapp, jag tycker de blir svårare och svårare för varje år som går att kunna komma på ngt bra som man behöver, men sen efter jul så kommer man alltid på en massa saker? konstigt.
Det jag kommit på hittils är:

*Digitalkamera (en ny, min är så dåålig)
*Presentkortroyal , ett av de bästa jag skulle kunna få antar jag.
*Skoter täckisar, mina är håliga och risiga, börjar ha gjort sitt.
*Skoter handskar, har aldrig haft några riktiga,bara fingervantar som blir blöta direkt man tar i snön, och jag har en tendens att kunna hamna i den lite då och då.
*Presentkort på HM,Gina
*Pengar
*Rockard (värt att skrivas upp iaf)
*Sulky, måste inhandlas hur som hellst, kan ju hoppas på julen ?

De är vell det jag kommit på än så länge, och de är faktikst bara saker som jag behöver , så känner mig ganska stolt över att jag lyckats komma på så bra saker :)

Sen kan jag meddela folket att jag och Jonatan har ätit supergod middag idag, Grekisk pytt med vitlökssås, MUMS!!

På tal om allt och inget, så ska jag ta och pallra mig ut till hästisarna och göra klart för kvällen :)
tjingeling.
såhär ser en hyacint ut, 2 st rosa köpte jag idag :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0