B-tränarlicensen

TJOHOOO jag klarade provet :D! imorn ska jag skicka in betalningspapperet och sen är de bara tuta och köra :D
Fyfan så kungligt, äntliigen är de klart!

fast jag kommer sakna alla i gruppen, de har faktikst varit väldigt trevligt att ha ngt att göra varje tisdagkväll (måndag).

Dom ringde från royal idag och sa att mina boxskyltar har kommit,så ska snippa förbi och hämta dom imorgon :)
sen ska jag ev köpa en fodersäck oxå,lika bra att göra bort det.
Och efter det ska jag övningsköra hem, och ut med Bobby en runda.

Till veckan ska jag ta ner Bobby och inviga banan ;)!! jag känner peppen!

Har just slingat håret på Jonatan, gjorde även några på mig själv :) Hur som hellst blev Jonte skit snygg!
Nu ska jag dricka ett glas vatten, sen ska vi se "viva la bam" och jackass.

Godnatt.

jag är bäääst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0