9 nov.

idag har de vart en rätt bra dag, inte hänt så mkt men alltid ngt^^
har bla hälsat på emelie idag vilket var länge sen som fan! sen fick jag provrida My s häst Hubbe, världens snyggaste haflinger och jätte fin att rida :) inser nu hur mkt jag saknar bravad, kallblod i huvudtaget, de är ngt specielt med dom.

Men jag har mina pluttnissar här hemma, som förövrigt får vinterpjucker imorn :) äntligeen! så då blir de ut och rida Bobby en runda.

På tisdag är de b-kursen igen, då ska vi gå igenom alla frågor i frågehäftet som vi fick hem, sen är de bara plugga i sinne i 2 veckor sen har vi provet! fast inte nu i veckan men därefter har vi körprovet, men de borde nog inte vara nå problem, men funderar fortfarande på om jag ska med mig Bobby? skulle va kul, men samtidigt känns de jobbigt att köra honom 12 mil totalt , då jag kan låna en häst där och köra upp med, si v får se hur jag gör med det.

idag är de farsdag , pappa fick en tröja av mig som han måste ha på sig på julafton! sen en skjorta av ola :) sen ska han få en parfym av mamma, sen bjöd jag honom på kladdkaka med grädde/banan till det :) sen blev de pastagratäng till middag, smakade mumsigt! man skulle nästan ha gjort en egen kokbok^^ haha.

Nu sitter jag hemma hos Jontes papa i ursviken, vi har grattat honom och gett han en liten present :) fikat litegrann här med, och nu är jonte ute och fixar i garaget, sen bär de av till fäll igen , blir en tidig morgon imorn.

sen kan jag passa på att berätta vad som hände igårkväll, ola cizzi kajsa och jimmy festade nere hos linus , löva apa jack fransson osv var där oxå, och d slutade med att alla ville till stan ut på olles! så  vi skjutsade alltså 9 pers i en bil, jag hade turen att sitta själv i framsätet, men dom andra trängdes så fint därbak ;D haha.
Väl inne på olles så var de faktikst inte så kul, bara drygt tyckte jag;S , vi var vell där i ca;1 ,30 timma sen drog vi på krysset och tjockade oss lite, så nu blir de hårdträning i veckan, men man måste faktikst få unna sig lite gott ibland.

Nu ska jag gå ut till jnte, hoppas att han är klar snart så vi kan  fara hem igen och sooovaa,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0