8 nov.

Fan va dött de var i norsjö idag, kallt och jäkligt var de oxå!

Hur som hellst så kom vi hem för ett tag sen, jag gick och hämtade selen och tränsen i stallet och har just smort upp allting, så äntligen har jag gjort bort det :) nu ser allt fräscht ut igen.

Ikväll blir de en tidig kväll, är trött som fasiken! sen är de farsdag imorn oxå, pappa ska få en parfym och en tröja av oss :)
sen ska jag baka den där kakan som jag pratat om i tidigare inlägg ;D jag hoppas den blir goood.
På måndag kommer Mickonen och skor, ÄNTLIGEN! jag börjar ha panik lite smått.

sen när jag får råd igen och känner att ekonomin tillåter ska jag nog tatuera mig igen,
de blir en döskalle med en text "smile now, cry leater"
Jag tyckte att den passade in på mitt liv, de har alltid varit så att man fått bita ihop och klara sig på egen hand, le sig fram för att sen bryta ihop i ensamhet.


Nu ska jag ta in hästarna, eller iaf snart. sen ska jag se film med Jonte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0