6 nov.

Dagen har rullat på, varit lite halvseg.

Idag hade jag tänkt städamitt rum, men de blev inte. Hade oxå tänkt smörja in tränsen och diverse, men de blev inte heller. Utan de jag åstakommit idag är : skottat till skiten i kontejnrarna så pappa kunde köra bort det, jobbat hos mamma i 3 timmar, tagit in hästarna , tränat (promenad/jogging situps och orbitrec) och nu sitter jag här,
Väntar på att jonte ska komma hit vilket verkar ta tusen år! men, de är halt ute så jag hoppas att han kör lugnt.

Har inte vart ute med hästarna idag heller, jag börjar känna jävligt dåligt samvete! men vad gör man, gatan är som en isbana och jag vill inte riskera att dom ska gå omkull eller liknande, så bara vänta till måndag då Mickonen kommer, han van föresten lopp idag i Boden, grattis!

Planeran för morgon dagen är vad jag vet just nu att fara till stan och fixa farsdags present och hämta ut mina insugsgummin till skotern så jag kan skruva ihop den, sen har jag faktikst ingen aning om vad som händer? förutom att de är idol oxå då klockan 8 vilket man inte får missa ;)

Nu ska jag natta hästarna, och sen fortsätta vänta på Jonatan.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0