30 nov.

Jag gjorde ett tappert försök att skriva igårkväll, men som de kan bli ibland så försvann inlägget>_<

Var som sagt på marknad med pappa igår i luleå, de var -15 och vi stod ute i 8 timmar, de var inte mysigt, de var förjäävligt kallt! + att de gick skit dåligt oxå, skit lite folk.
Så jag och Jonatan(han var oxå med) for hem på kvällen därvid halv 7 tiden, kändes inte värt att stanna kvar.
När vi kom hem var de -20 grader, så jag tog in hästarna och gjort sånt klart, sen såg jag och jonte film och sen somnade vi, och nu har jag just vaknat, han sover fortfarande.

Det snöar ute, och jag blev jätte sugen på tomtegröt! jag tror jag ska gåner och göra lite^^
sen ska Jonte skjutsa mig till stan, så jag kan springa in på royal och köpa en fodersäck, hade tänkt görade imorn men jag gör det idag ist, behöver endå handla osv .

Hörde igår att banan (travbanan) är stängs nu pga kvarka, jag som hade tänkt dra enr nu till veckan en sväng, men de kommer fler dagar :)får man vell hoppas iaf.

Nu ska jag gå ut och fixa med hästarna, sen göra gröt.
sen saknar jag mitt långa svarta håår </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0