26 nov.

Vilken mysdag de har varit hitills! steg upp vid 10 och tog ut hästarna, dom var glada över en sovmorgon.
sen gick jag in och åt lite laxpasta och drack min havremjölk<3 kärlek till den alltså.

Nu har jag ganska nyligt kommit in, har varit väldigt aktiv känner jag ;)!
var ute och red Bobby i djupsnön, gick jätte bra och var hur mysigt som hellst :)
sen travade vi ett varv runt byn oxå, åhh vadjag älskar vintern!

När vi kom hem igen borstade jag upp honom ordentligt,de tyckte han var mysigt, sen fick han gå ut till Macho i hagen och fortsätta äta på sin rundbal, och jag skottade skit och städa i stallet så de ser ut som hos folk igen^^
måste försöka hitta på en lösning hur jag ska rymma alla täckena, jag tror att jag har 7 täcken till 2 hästar ;P
Men, de löser sig på ngt vis.

Har just ätit lite tonfisksallad och en mandarin, ska snart ringa Jonatan hade jag tänkt och se om han har tänkt kommahit idag eller? skulle vara trevligt, jag gillar inte att vara ensam ;S

Jag hade tänkt julpynta idag oxå, men de ser förjävligt ut nere så jag tänker vänta tills mamma tagit itu med de värsta utav det iaf, sen hade vårat strykjärn pajjat så vi kan inte sätta upp julgardinerna än, så då kändes de bara onödigt.
Har ju iof mitt rum jag kan fixa, men de kändes inte lika roligt om de inte är "juligt" nere .

Imorn är de torsdag,och jag har ingen aning om vadsom händer? kanske julpyntar jag då ist?
sen ska jag säga åt Jonte att han tar med sig en madrass så han kan tolka då jag kör Bobby eller Macho :P haha!

Nu ska jag ringa!
hejsss.
ge mig JUL<3

Kommentarer
Postat av: Mican

jag skulle ju också få tolka :] ?

2008-11-26 @ 16:31:08
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0