25 nov.

Dagen efter allt, de känns förjäklit bra alltså!
Sitter i ursviken nu hemma hos Jonatan, vi ska snart ut och åka madrass och sen ska jag vänta på att mamma ska hämta mig, då ska vi fara förbi Royal och hämta ut skyltarna till boxdörrarna, sen ska jag köpa ett nytt bett till Bobby och ev en fodersäck, får se vad ekonomin säger.

Det snöar även idag, iaf här i stan:)

I afton ska jag ut och rida Bobby en sväng, sen städa stallet , ska även träna oxå hade jag tänkt.
ska inte ge upp nu när jag hållit på i över 1 månad, de vore onödigt .

Imorgon hoppas jag att Jonatan kommer till mig, jag hatar att vara ensam hemma, dels för att jag är mörkrädd och dels för att jag saknar ngn att prata med ;/

På fredag kommer harald och sussie till fällfors, de kommer att bli treevligt :)
jag och sussie ska ev baka pepparkakor eller lussebullar,och jag antar att grabbarna grus kommer att tillbringa mesta tiden ute vid jontes skoter? jag brukar inte ha fel :P

NU ska jag klä på mig ute kläder och bege mig utåt med Jonte.
Vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0