23 nov,

Gårkvällen blev lyckad, hade skit kul och jag var hyfsat rykandes ! men de händer inte så ofta, så de spelar ingen roll.

Är iaf inte bakis, brukar inte bli det heller som tur är :P
Har nyss varit med Jonatan i byske och handlat, vi hade ingenting här hemma!
de blir pastagratäng till middag idag, mumsigt !

Ikväll blir de plugga stenhårt inför provet imorn, jag måste klara det!
sen har jag ju en stund på mig imorn oxå, jag hoppas att de kommer gå vägen.

Klarar jag det imorn så ska jag fira med att ta ner Bobby på banan i slutet av veckan,eller nästa vecka :)!
så jag måste måste måste bara klara det.

Nu ska jag slappa en stund, är fan trött .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0