2 november.

kallt som fasen har de vart i helgen, igår hade vi minus 10 grader på kvällen och typ minus 5-6 under dagen :O

Jobbade ett tag med pappa på marknaden, sen kom Jonatan och hämtade mig och vi drog hem till fällfors igen, jag började laga mat osv till mamma och pappa + deras främmande dom bjudit hem (nylles föräldrar)
De blev grekisk pytt med crustader som förrätt och kladdkaka med vaniljvisp i efterätt :) fast efterätten skippade jag.

Efter det for jag jonte ola cizzi och robin till stan och var med Harald och sussie, såg film osv och i slutet var jag så trött så mina ögon stod i kors! men de var trevligt iaf,som alltid då man är med dom :)

Idag har de inte hänt mkt, de har vart svinhalt ute och blåst nå såin i fasen! vi drg till byske och gick en runda på marknaden för "skojs" skull, men de var inte alls mkt att se, har man vrt på 1 marknad så har man varit på alla!

Nu ska jag ut och gå med Jonte och vizzla, sen blir de vell in med hästarna och efter det mys framför tvn.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0