19 nov.

Asså nu är de endå inte alls länge kvar innan de är 1 december! de betyder julpynt i sinne, jag längtaar.
Men jag hoppas att de hinner komma mera snö innan dess, så stämmninge riktigt blir på topp.
Kollade vädret på norska hemsidan idag och dom visar att till veckan ska de komma upp till 10 cm snö, men ska jag vara ärlig så  tror jag inte ett skit på de där! eller ja,ibland men de är väldigt sällan dom har rätt. Men hoppas kan man alltid.

Igår var det näst sista Kursdagen,vi ahde uppkörningen och de var så enkelt att de avr pinsamt! vi körde ett var runt stallbacken och sen var de klart, de var löjligt tyckte jag, vilket tok som hellst klarar ju det.?
Men, nu är de över iaf, och är provet på samma nivå som körporvet så ska de vell inte vara nå problem ;)
skämt och sido, alla hästens delar/skellet är ett helvette, jag måste plugga i sinne så jag klarar det.
Klarar jag det så ska jag fira med att ta ner Bobby på banan hade jag tänkt, iaf veckan efter :] ,men nu ska jag inte ha för stora förhoppningar, man vet aldrig hur de kommer att gå.

Imorgon ska hästarna ut en sväng,jessika kommer hit på afton och ska rida .

Fredag blir de chilla på här hemma,peppa inför lördagen då de blir sledslayers med hela fällfors ;P
ska jag vara ärlig så kommer de nog bara vara dyrgt i början, tills man fått i sig all skit, är så satans vidrigt.
Men sen blir de oftast alltid roligt ;)!

Söndag blir de vell att vara "bakis" , fast jag har oftast turen att inte bli det :P men dom andra lär vell vara det.

så de är planerna för veckan/helgen, nu ska jag gåer och plugga.

Kommentarer
Postat av: Mican

snart 8 dec = Micans födelsedag! :)



Och vu ses på sleadslayers!

2008-11-20 @ 12:56:21
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0