18 nov.

Det blåser ute, och är -0,4 grader. Vi har såklart kvar all våran snö som kommit (3 cm) men jag vill ha mer!!
Idag lovar vädret att de ska komma snö, man kan ju alltid hoppas! men oftast är de inget att lita på.

Igår var jag och Jonatan ute och högg en till julgran,den förra var så stor att den inte skulle rymmas i huset.
Vi letade och letade och enligt Jonatan så tyckte han att han såg många fina granar, men dom var inte "perfekta" så vi fortsatte :P sen på slutet så gick vi runt på ett hygge i säkert 1 timma, haha! Jonte var gode less men jag gav inte upp hoppet om att den perfekta granen skulle stå där ;) och till sist gjorde den det! , den blev huggen.

På kvällen satt vi upp den första granen ute vid vägen, satte på belysning och sen tände vi! men inget hände, vi hade satt den på fel sida av vägen där de inte finns ngn ström i utaget, de sög get och vi blev sura och gick in ist.
Jag och Jonatan poppade lite popcorn och såg "all the boys love mandy lane" eller hure nu stavas, de är en skräckis iaf och den var faktikst ganska bra, poppcornen tog då slut :P


Nu till dagen, planerna idag är så enkelt som att jag ska ut och köra Bobby en runda, sen blire vell chilla på här hemma och fortsätta plugga inför B-tränar provet nästa vecka, pluggade som en gris igår och n kan jag hela "frågebanken" som vi fick med utantill, sen är de det där med kvaltider osv oxå, men de börjar sitta det med. Hästens delar börjar sakta men säkert tryckas in i hjärnan oxå, jag borde lära mig inom 1 vecka iaf :P klarar jag inte provet så hänger jag mig.

Ikväll har vi Körprovet, jens eriksson ska hålla i det hela , hur som hellst så är jag inte nervös än iaf :P
Det borde gå bra.

Nu ska jag gå ner och se om de finns ngt ätbart, gjorde då inte de sist jag kollade ;P
snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0