16/17nov

Helgen har vart bra, lördagen chillade vi på här hemma,gjorde inte allt för mkt?
åt surströmming till middag :]

idag (söndag) drog jag och Jonatan till jävre där pappa var på marknad,skulle ghjälpta till men de var så satikens lite folk så vi drog hemmåt igen, jag tog in Bobby och for ut och red en sväng vilket var myysigt :) ,lite mer snö och de är fullbordat.

Ikväll har jag och Jonatan varit med harald och sussie, vi åt på pizzerian i bergsbyn , jag åt oxfilepasta och sussie åt kebabtallrik, grabbarna grus åt pizza. sen drog vi hem till harald och såg saw 5, den sög, men troligast för att jag inte fattade någonting :P haha, men annars var kvällen perfekt.

Nu ska jag krypa ner brevid Jonatan och sova, imorn är de en ny dag med nya möjligheter.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0