14 nov.

Vaknade vid halv 11,tog ut hästarna (dom fick somna sent inatt) och gav dom mat osv.
sen har jag och Jonatan vart ute och kört bil, och jag fick prova sladda :] inte dåligt!
sen letade vi en till julgran,den vi högg sist var ganska stor,men iof så går den hugga av en bit,men för skojs skull.

Nu har jag ganska just kommit in, har vart ute och kört Bobby vilket gick kanonfint! förutom att de var lite halt,de är klibb snö ute så de fastnar under tossingarna på honom, Joggade ca:5 km.

sen har jag just städat oxå,dammsugat både nere och uppe och inne på mitt rum! så nu är de gjort, och på en stund blir de laga middag, tacos blir det :) mumsigt, sen ikväll blir de idol.

Nu ska jag träna en stund, sen som sagt laga middag.
Puss älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0