13 nov.

Har just kommit hem från Byske, har tränat spinning med kaisa vilket gick fint och rejält svettig blev man!

Har ätit bakad potatis just, så mtk att jag känner mig som en! jag rullar nästan fram;O
GOda nyheter, d ska snöa i 2 dar irad nu, kan de bli bättre? nej de tror jag inte riktigt, jag vill ha massor med SNÖÖ!
Imorn ska jag ut och köra Bobby hade jag tänkt, sedan ska jag umgås med Jonatan,skruva fast mina nya insugsgummin på skotern,och sen vet jag faktiskt inte?

lördag hoppas jag på att jag får gå ut och de är 10 meter snö ute! men sån tur lär jag inte ha, haha.
Söndag ska jag jobba med pappa ett tag, sen ska jag och Jonatan till stan och vara med bästa sussie och harald :)
blir äta i bergsbynpizzerian, och sen troligast chilla med ngn film , MYYSIIIGT! .

Helgen blir braaa.

Nu ska jag duscha bort all intorkad svett, jagvet, äckliiigt!
sen blire soova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0