11 nov.

Jag glömmde skriva i gårdagens inlägg att jag och Jonatan var ute och högg en julgran med 4-hjulingen , men vart behöver vi inte gå in på ;) HAHAH!

sen hade jag bokat en körlektion även idag, så ringer de i telefonen och de är då från körskolan- hej! du var inte lätt att få tag på, men ullis är sjuk idag med, så tyvärr blir de inget den här gången heller!

Jaha, asså vafan? varför ska de hända just mig? när jag väl tar tag i det så skiter sig allt endå på annat vis, de är fan typiskt! men jag ska ta och ringa ner till halken i slutet av veckan, så får vi se när jag får en tid, sen är de bara att göra bort den iaf så de är ur världen. Måste plugga oxå som en griiis! göra alla faser osv, ska försöka göra en till i veckan.

Idag bär de av till ursviken ( tyvärr) men har B-kursen ikväll och vi ska gå igenom alla frågor och svar i häftet som vi fick hem så man kan börja plugga ordentligt, menimorn ska jag hem igen.

Kom med förslag till jonte att vi skulle äta lunch på tatung, men som vanligt vill han aldrig göra ngt.
så blir nå torrmacka här hema ist.

tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0