10 nov.

Idag har äntligen mina hästisar fått vinterpjuckerna på! de firade jag med en ridtur på Bobby som var vädligt trevlig och fridfull till en början, red ut på en av alla skogsvägar vi har och mötte en traktor men ingen var i den och den stod helt stilla, så de var ju ingen fara alls. Men på hemvägen så var de ngn i traktorn + en idiot som styod och varvade med en motorsåg och fällde träd! dom såg mig + att dom såg att hästen blev rädd men inte slutade dom för det!? jag fick bokstavligen dra Bobby förbi idioterna, sen var han uppjagad och ledsen så jag var tvungen varva ner honom en stund innan jag fortsatte hemmåt.

Jag blir så förbannad på sånnadär idioter! ingen jävla hänsyn i huvudtaget tar dom :O jag skulle kunna vrida av kuken på dom och steka dom i stekpannan och sen snöra ner dom i älven! GAAHHHH ..

Hur som hellst, då jag väl kom hem fick bubbisarna mat osv , sen gick jag in och chillade med Jonatan en stund.
Vid halv 7 kom Jessika förbi  och hjälpte till i stallet, sen fick hon ta en barbacka sväng på Macho, han var snäll och söt:)

Nu ska jag gåner och mata lilla vizzla, sen duscha och efter de blir de sängen! är ruskigt trött.

Föresten, jag bjöd Mickonen på 2 negerbollar idag innan han drog hemmåt igen, han blev jätte glaaad :P haha!

näe,godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0