8 maj.


herre gösta, jag vart helt plötsligt jätte jätte trött och slut av någon konstig anledning =O? fattar inget.

Dagen har rullat på, jag sov till klockan halv 11 om jag minns rätt. sen åt jag lite fruckost och sen tog jag bussen in till stan för att sedan ta en buss till byske, så i byske har jag suttit halva dagen.
Har jobbat lite lätt och försökt lära mig den nya kassan som förövrigt SUGER get penis! trögaste grej jag trykt på.
SÅ nej, tacka vet jag den förra som vi hade! jag hatar då de blir nya saker man måste lära sig, uuuusch.

Jonatan kom vid 4 tiden och hämtade mig, vi for förbi på Ica för att återigen hämta min Vibratone som skulle ha kommit igår, Men ! då hade den inte kommit fram idag heller, utan de ligger på ica i stan på morön =O va fan är de för vis? herregud, de ska då krångla allting, jisses!!. Så jag får hämta ut den imorgon ist *suck*.

Sen måste jag säga att det känns som jag ätit hela dagen idag, men de har jag fakktiskt inte gjort? Men de känns jätte mkt så och jag känner mig fet som en kossa, jag vill gå ner i VIIKT nuu! =( jag hatar det här.
Sen hatar jag att jag inte kan hålla mig ifrån godsaker, har ätit 4 st choklad i papper och nu skämms jag jätte mkt över det. Jag hatar verkligen då de blir sådär, att jag är tvungen att stoppa skiten i munnen och sen skämmas.
Nej, nu får de bli skärpning!, men till en liten tröst så kan jag ju sejja att jag hoppat studsmatta nu i afton, ska ut och hoppa mera snart igen då Jonatan kommer tillbaka, han for med Ola och körde cross till ramperna.

Imorgon är de fest, jag och Emelie ska ut på krogen =) jag läntar! det blir första gången jag går ut och de ska bli kuul =), förutom att mitt samvete inte kommer att ligga på topp sen , tänk alla kalorier! . Men, sådär kan jag inte hålla på och tänka hela tiden, så funkar de inte. Men jag blir bara så sur över att de ska vara så jvla svårt att bli av me dom där  extra kilona, dom vägrar verkligen släppa taget om mig helt enkelt, Men jag har som sagt lovat mig själv att innan jag far till turkiet ska jag vara 5 kilo lättare miinst!och är jag inte det så blir de fan inge av.
Jag har 3 månader på mig , så jag tror det kommer att gå. De borde inte vara några svårigheter eftersom jag ÄLSKAR sallad, jag äter sallad nästan varje dag! iaf de dagar jag är hemma och de är 4-5 dagar i veckan iaf.

SÅ nu framöver ska mina veckor se ut såhär

*halva tallriken med sallad
*resten med kyckling el köttbit
'Minska på pasta,ris och potatis
'INGET GODIS!!!!!!!!!!!
'inga KAKOR!!!!
' Melon ist för godis
'Fullkornschips på lördagar el fredagar

Max kalorier per dag:1300
Träna bort minst :300 kcal per dag.

TRÄNING
*Hoppa studsmatta
*promenera
*cyckla
*styrketräning
*situps
*Vibratone
'gå med stavar

jag har lite att välja på trots allt då de gäller träningen, så de tror jag kommer att gå bra =) jag älskar ju att vara ute osv, så de borde inte vara ngt problem. Men de är de här med matvanorna, den där lilla godisen man tror att man kan äta , men den lägger sina spår! så är det bara, så nu får de vara slut! fram med kromtabletterna , för nu jävlar!
Jag har läst lite om de där kostersättningen "nutrilett" på google idag, de ltåer faktikst bra endå, men sen då man gått ner sina kilon, då gäller de verkligen att hålla sig där oxå. Sen om man älskar mat som jag gör? så tror jag att de kan bli lite svårt endå =/? , vi får se hur jag gör. Jag börjar bli desperat!

På lördag ska jag ut och rida, jag hoppas på att Bea gör mig sällskap =) då jäklar, nu ska hästarna få sig lite arbete! för i sommar blir de hårdkörning med dom båda, så dom får lite flås=) sen är de så otroligt roligt oxå att vara ute med mina gossar, så både jag och hästarna kommer att må mycke bättre av det=)! jag längtar efter mina VÄÄGAR <3, sen ska jag fixa terrängbanan jag gjort för 1 par årsedan, fixade den i sommras oxå men efter en vinter så bör den renoveras , dom flessta hinder är trasiga. Mende ska det bli ändring på=) , sen en till anledning att dom är trasiga är vell att Bravad i stort sett raasat igenom allihopa =P, men han snart lärt sig =).

Nu skag jag gå ut och gå med stavar, sen hoppa lite studsmatta och efter det blir de duschen =)
vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0