6 maj, irriterad .


Jag är rennt utav jävligt less på att de ska vara såhär varje gång!
det är så otroligt respektlöst och så otroligt irriterande så jag vill bara strypa ngn !
Det är verkligen så att jag känner att jag inte vill komma till er mer, man orkar inte.

Jag har haft ont i huvudet i 1 veckas tid, min mage är inte som den ska och jag mår illa så fort jag stoppar ngt i käften, och NEJ jag är inte gravid för jag gissar att de finns nördar som skulle misstänka det.

Jag har legat vaken sen klockan 3 inatt, inte helt kanske men nästan! jag lyckades somna om ett tag men vaknade igen klockan 6 då de blir hus i helvette här, Så jag är rennt jävulst trött! jag har huvudvärk och jag har jäävligt tråkigt och jag vill bara fara hem!, och vart tog värmen vägen på tal om alltting? bara +7 grader ute just nu =(
Men den kommer tillbaka hoppas jag iaf, annars vet jag då inte vad jag tar mig till!

sen suger det att Jonatan jobbar nu i 4 veckor, vi kommer inte att kunna hitta på nånting som är roligt !
han kommer att vara sliten krigare varje kväll och bara vilja sova =( tjohoheej här är jag, pigg som en nötkärna?
ååhh, de suuger de suuger de suuger de suuuger!, sen måste jag börja plugga matte som en gris nu!
sen körkortsteori oxå till på köpet, för körkortet ska jag fan ha så fort som möjligt! förstå vikken frihet.
Jag övningskörde igår till stan från fällfors, första gången jag kör "inne" i stan =O , men de gick faktikst hur bra som hellst, men jag var ruskigt nervös ! jag har nog aldrig skakat så mkt som jg gjorde i trafikljusen vid Max =P haha.
Men jag är på "G", och de känns hur bra som hellst må jag säga.

Idag ska jag in till stan, pappa ska hämta mig där och sen beger vi vell oss till Fällfors antar jag.
Jag ska smita in på ngn av alla djuraffärer oxå och se om jag hittar ngt fint halsband till Vizzla =)
Och kanske ngn leksak så hon slipper äta upp våra skor !? tur som fan för henne att hon är söt <3

När jag kommer hem ska jag nog ta matteboken och sätta mig i Machos hage på hans höboll och plugga,
de lät lockande , men risken är vell den att jag kommer att börja frysa för de är kallt ute .
Sen hoppas jag att Jonatan vill komma, men de tror jag vell inte eftersom han börjar klockan 7 imorgon bitti, och kommer att göra de i 4 veckor! jag hatar deeet! han kommer typ inte kunna vara hos mig mer än bara på helgerna.
Och jag kan inte vara borta många dar på veckorna eftersom jag har alla mina djur hemma som behöver omvårdnad, jag klagar inte för jag älskar mina djur! dom är bäst i världen.

Sen nu till sommaren, jag har suttit och tänkt lite grann oh jag kom fram till att den säkert kommer att suga!
Jonatan ska jobba hela sommare eftersom han går ut skolan och har redan fått fast jobb.
Jag ska jobba hos mamma lite då och då och säkert följa med pappa på ngn marknad och tjäna lite kosing, resten av tiden kommer jag att spendera hemma i fällfors med mina underbara hästar.
Men sen då? jag och Jonatan kommer typ inte att  ses nånting i sommar för att han ska jobba.
Kan sommaren bli värre än så? , en sommar utan min älskling? de finns fan inte .
Jag hoppas att han får jobb på Alimak ist för på Nymek, hyffsat mkt närmre till alimak.
Och får han jobb där så kommer han nog kunna vara hos mig iaf ibland, vilket skulle kännas skönt.

Och för ngn dag sen skrev jag att jag skulle skriva upp här på bloggen hur mkt jag tränar osv.
Igår hoppade jag studsmatta typ hela dagen (hahaha), och jag brännde ca:500 kalorier på det.
sen gick jag ut och gick med Vizzla i ganska lungt tempo, men de blev vell lite motion i alla fall=)

Idag då jag kommer hem så blir det
*hoppa studsmatta 20 min
*promenera med Vizza 20 min
*hoppa mera studsmatta
*styrketräna
image21
älskling<3


jag borde känna mig lite duktig efter det iaf =)! , sen gäller det att jag försöker hålla mig till mina 1300 kcal om dan, vilket är ganska svårt eftersom man ska äta 4 mål om dagen! och en måltid innehåller typ 450 kcal om jag inte bara lever på Melon och sallad? men jag är köttälskare och jag skulle nog inte klara att leva på bara sallad i längden, även fast sallad är ruskigt gott! mums.

Nu ska jag göra mig klar, kolla busstider och sen bege mig till staden för att sedan ta mig hem!
vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0