5 maj, allt över

Nu är allt som över, min 18 års dag som jag sett framimot sålänge är över.
Men jag ör nöjd med livet endå =)

Idag har jag och mamma pratat om "framtiden", herre gud! de är verkligen så att man måste börja planera nu.
Jag och Jonatan ska ju snart flytta, de är ju inte alls särskilt länge kvar tills dess? förhoppningsvis iaf.
Sen alla djuren, hur jag ska göra med dom? jobb och en massa sånt där!
Sen måste man ju lära sig de här med räkningar och allt skit som måste göras då man flyttar hemifrån.

tänk att allt måste göras själv, allt man fått hjälp med genom åren ska man helt plötsligt måsta göra själv?
Fan va skumt de kommer kännas, men jag längtar endå så otroligt mkt till den dagen jag och Jonatan står där med vårt egna hus som vi ska leva i tillsammans, fyfan , vilken otrolig känsla!
Sen att vi vet vart vi ska bo, och att hus osv redan är klart i stort sett känns underbart bokstavligen talat.

De svåraste av allt nu är vell de här med jobb? för ett jobb bara MÅSTE man ju ha.
Men de ska nog ordna sig det med. Sen har jag kommit fram till nu att jag ska försöka lägga undan en slant i månaden, fram till den dagen vi flyttar hemifrån så man har ngt att leva för. eller, ifall vi känner att vi vill göra om ngt i huset, så kan vi göra det! . När jag sitter och tänker på de här så får jag rysningar, de var fan inte länge sen man satt i sandlådan med hink och spade! och nu helt plötsligt ska man planera i stort sett hela sin framtid.


nu till dagens " att göra saker"

*städa stallet
*fixa hagarna
*borsta hästar
*ut och gå med vizzla
*duscha
*plugga matte
*övningsköra till stan
*Umgås med älskling

det är de som kommer att hända idag, känner att jag igentligen inte har tid att sitta här och predika.
Men? jag älskar att skriva, jag älskar att få skriva ner mina tankar om  livet + lite till =)
sen är de ganska kul att läsa det sen, allt gammalt man skrivit. LITE pinsamt kan de ju även vara ibland =P haha.

Idag är de inte alls lika varmt ute som tidigare dagar, men man sera att snön tar sttryk iaf och de är inte alls särskilt mycket snö kvar nu! jag längtar i sinne till sommaren, de gröna gräset, mina älskade ridvägar, och BADA <3
Sommaren närmar sig med stormsteg, och de gillas <3
image20

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vart ska ni bo? :) Jag och Jonas ska flytta ihop om ett halvår ungefär :D

2008-05-05 @ 14:59:05
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0