25 maj,solen skiner och det är morsdag!



Jaa, äntligen har värmen kommit, den efterlängtade värmen!
nu är det 16,5+ i skuggan och de gillar jag verkligen =)!

Jag steg upp ganska tidigt idag, vaknade där vid 9 och jag gick ut på gården direkt för att känna om de var varmt, och de var det! sen hjälpte jag ola att kratta gården, vi år långt ifrån klara eftersom våran gård är enoorm!
Men vi har iaf börjat, och vi fick bort en massa skit vilket är bra, de ser ju ite bättre ut =)

Nu har jag suttit ute och solat, hur skönt som hellst! och jag har blivit lite brunare, de skadar ju inte =)!
sen har jag beställt tid hos tatueraren, 4 juni klockan 8,30 på morron smäller det=) jag längtar!

Idag är det morsdag, jag och Jonatan ska snart fara till stan och gratta hans mamma.
sen måste jag in på ica maxi och köpa ngt fint till mamma, sen ska jag köpa hem nå fina blommor som vi kan plantera, jag ska sätta ut en stor kruka vid hagen så de ser fint ut =) sen ska vi göra som en liten rabatt vid flaggstången och plantera lite blommor där, och sen lägga stenar runt =) de tror jag blir supeeer.

Imorgon får jag lön, de känns bra =)! jag ska lägga undan iaf 2-3 tusen till turkiet resan , då har jag iaf den klart=)
sen måste jag spara lite till så jag kan leva där oxå =P men de tar jag av nästa lön.
Jag jobbade igår, och de var hur mkt folk som hellst på kvällen redan nu, tänka sig då alla turister kommer.
Jag vill inte tänka på det, fyfan vad stressigt de kommer att bli! men pengar är pengar och de behöver man =)
Men jag gruvar mig som faan för marknaden! den kommer att bli ett helvette !

Nu ska jag ner och äta lite lunch, sen blir de stan ett tag =)!
vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0