19 maj.


Jag kan börja med att berätta för er alla att GUUD vad jag sovit inatt ! inte klokt altså, hur skönt som hellst.
Tur som fan var vell det, tänka sig om jag hade legat vaken. Jag och Jonatan såg en film igårkväll innan vi skulle sova, som vi väntat på ganska så länge =) Rec heter den och den var rennt jävulst äcklig! fyfan vilken sjuk film.

Men men, nu till dagen.
Jag sitter hemma hos Jonatan och väntar på att han ska komma hem, han slutar kvart över 3 så de är ett tag kvar än så länge,  men jag bör klara mig. Hoppas jag.
Då han kommer hem ska vi fara till Fällfors =) men han skulle först bränna ut nå skivor tror jag han pratade om, och de kan behövas för han har typ världens sämsta musik i bilen!

När vi kommer hem till mig så ska ev Jessika komma och rida, de blir nog bravad som får komma ut en sväng, och efter det ska jag ev fara ut och köra Macho en sväng, de tycker han är roligt =) åsså ska jag tessta hans nya träns som jag beställde, och efter det måste jag plugga matte, matte matte matte och mera matte.
Det är ganska precis 14 skoldagar kvar nu tror jag, altså 4 för mig eftersom jag bara går 2 dagar i veckan.
Och jag har 7 matte prov på 4 lektioner, jag hoppas verkligen att de kommer att gå vägen, annars vet jag inte vad jag gör! men jag ska plugga, plugga som en griiis för jag måste verkligen klara det här .

Jonatan den ärtan tar studenten snart, fan va tiden går igentligen.
Jag har redan fixat en present åt honom, men vad kan jag inte skriva här ifall han skulle råka läsa det.
Vilket jag inte tror att han skulle göra men endå, man vet aldrig! bäst att vara på den säkra sidan =)
Jag kan iaf sejja att den kostade 1000 kr på pricken! , de sved lite grann men vad. han tar faktiskt studenten och de gör man bara 1 gång i livet, sen kommer han att ha stor användning för det jag köpt =) jag tror han kommer bli nöjd.

Imorgon Tisdag ska jag jobba hos mamma, jag behöver tjäna pengar i massor nu så jag har råd med allting jag ska göra!

Mina planer för sommaren är

*åka till Falun
* schoppa
*utlandsresa till TURIKET
*stadsfesten
*Pdol
*ev peace and love

¨så de är vell som det som kommer att kosta mest pengar i sommar, men de som är mest viktigt är pengarna till utlandsresan, för den är redan bokad och klar och jag längtar i sinne till den 20 augusti då de bär iväg=)!

sen har jag en massa andra saker jag ska hinna med i sommar oxå, som t,ex rida hästarna och få igång dom riktigt ordentligt!. sen ska vizzla ha motion och vi ska ev börja träna agillity och spårning =).
sen en massa jobb, så pengarna rullar in till allting =) ! jag ser så enormt mkt framimot den här sommaren!

Nu har nog inget mer  vettigt att skriva för tillfället,!
Lite tid har jag iaf fördrivit , bara att vänta vidare tills Älsklingen kommer hem.
vi firade förövrigt 2 år och 7 månader för 3 dagar sedan.
<3

vises.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0