14 maj.


idag är det 4 dagen med nutrieltt, jag har gått ner 2 kg och 2,5 cm runt midjan =D !
Det känns bra, jag läste om en tjej som gick ner 4 kg på 2-3 dagar! men då åt hon bara nutrilett och inget annat.

Jag har iaf bytt ut 1 måltid , och jag känner faktiskt ingen direkt "hunger" längre =)
Jag ska köra den här veckan ut, sen börja på nästa vecka få se om jag fortsätter ett tag till. Men de lutar åt de hållet.
Jonatan har lovat att om jag klarar att gåner till min målvikt så ska han bjuda ut mig på Kriti =)!
Så nu är de bara att kämpa på!

Idag ska jag ut och rida Macho, sen ska jag klippa båda hästarna!
deras svansar är så långa att dom nästan tar i backen nu, jag tycker inte om då dom är för korta men nu är de dags at ta bort iaf 10 cm. Sen ska jag klippa Machos man och sen frisera Bravad baki nacken så man får på tränset ordentligt, han har så otroligt mkt hår att ojojoj! men de är fint med mkt man =)

Sen har mina saker från börjes kommit, de var iof 2 dagar sen men har inte hunnit hämta ut dom ännu.
Så de får jag ta och göra imorgon så Macho gubben får sitt nya träns och Bravad sin nya Pad till sadeln.

Ikväll ska jag fara till stan, jag tar nog halv 5bussen dit . Vi ska vara med Harald och Sussie =) de känns som de var länge sen sist, men nu när grabbarna grus har praktik så lär dom vell inte orka med varandra lika mkt ;P haha!

Nu ska jag gå ut och ge hästarna vatten, sen in med Macho och ut i skogen!

vi ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0