12 maj, skit blogg


Jag kan börja med att jag inte var särskilt nöjd igår! jag hade suttit här i säkert 15 min och skrivit om min dag + lite annat, och sen då jag ska spara så försvinner ALLTING! , helvette, otroligt irriterande att de blir så. sen han jag inte kopiera allt jag skrivit heller så jag sket i att börja om från början, ÅÅHH så irriterandeeeee.

Men iaf , jag är deseprat! jag har börjat med Nutrilett  nu för jag är så otroligt less på att de hela tiden går åt fel håll!
Jag äter INGET som är onyttigt i stort sett, jag äter mkt sallad och inte alls särskilt mkt mat och endå händer inget!
Jag tränar och tränar, men i helvette! mitt midje mått hade blvit 2,5 cm större när jag mätade det för 2 dagar sen.
Då vart jag rennt utaav så förbannad att jag skulle kunna slita av mig håret! , Jonatan den stackarn fick skjutsa mig till stan så jag kunde gå på ICA maxi och köpa de där Nutrilett iaf, sen köpte vi lite mat till resten av familjen.

Jag började igår , och jag byter ut fruckost mot 1 porion Nutrilett. Lunchen äter jag en tomat soppa på max 2 dl som totalt blir ca:70 kcal. Blir jag hungrig efter lunchen så tar jag mig en melon bit, eller en halv portion nutrilett.
Men igår klarade jag mig enda till middagen, då jag även då äter 1 portion Nutrilett. sen som kvällsmål får jag äta Melon, eller annan frukt med lågt kcal innehåll.

Så min dag ser ut såhär nu i 1 vecka framöver, minst.

*fruckost: 1 portion nutrilett
*Lunch: tomatsoppa el omelett
' mellan mål: 1 halv portion nutrilett eller Melon
*middag: 1 portion nutrilett
*kvällsmål: melon el annan frukt.

sen tränar jag oxå en del under dagen, totalt per dag får jag i mig ca: 500 kcal vilket är ganska så lite.
Så nu till en början försvinner de mest bara vetska, jag har gått ner ca: 1,5 kilo sen igår.
Så de jag måste försöka tänka på oxå är att dricka mycket vatten, annars lär jag vell inte klarat.

Idag ska jag ut och rida Macho, och efter det ska jag ta mig en dusch och sen blir det stan till Jonatan <3
Imorgon ska jag till frisören , ska fixa till de blonda jag har nu och de ska nog inte kunna bli dåligt den här gången, eftersom de är hyffsat ljust och jämt, liiite orange på vissa ställen men inte så att de är "åhnej jisses".
Men jag hoppas de blir bra iaf =) , då får de vara för sommaren .

NU ska jag ta tag i min dag!
vi ses.

Kommentarer
Postat av: Mican

Det är farligt att banta sådär när man är i din ålder mia.. :/

2008-05-13 @ 14:31:21
URL: http://diamantmoln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0