Välkommen hem,jotack!

Nu är man hemkommen från fjällen, det har varit hur fint väder som hellst och jag har solat fiskat och kört en massa skoter, jag har blivit brun och fräknig och de gillar vi =) kanske inte just fräknarna men.
Vi har inte haft ett endaste moln på himmlen på hela dom här nästan 2 veckorna, helt otroligt igentligen!

Jag tror inte att jag orkar berätta om resan i detaljer, men vi har haft de kungligt bra och väldigt roligt =) !
Ska dit igen om 2 veckor iaf, det ska bli härligt.
Vi hade igentligen stugan till på lördag,  men vi for hem för at vädret skulle vara dåligt idag och imorgon, de känndes bara onödigt att stanna med tanke på att vi haft det så bra innan, varför förstöra det med dåligt väder?

fast vi ångrade oss en liten smula, vihade täkt vända om då vi kört ungefär 10 mil , men vi hejdade oss.
Hem resan gick bra, jag har längtat i sinne efter mina hästar =) Bravad hade tappat en massa vinterpäls då jag kom hem igår, så nu är han nästan alldeles kal ( sköööönt) .

Jag tog in mina sötpojkar ganska direkt då jagkom hem, för jag antar att dom längtat efter det medans jag vart borta, dom var så nöjda och de första dom gjorde var att rulla sig och sedan låg dom ner halvka kvällen. Jag älskar mina djur <3
image7
Idag är de fiin väder här hemma oxå, men inte samma sak som i fjällen. Hur  mkt man än solar här hemma på vintertid så blir man inte brun! i fjällen blir man brun på 5 min, rätt konstigt? men de gillas.
Jag ska snart gåner och duscha, jag är tidigt uppe idag (som vanligt nu förtiden) Men idag har jag faktiskt en rolig anledning, jag och Cizzi ska till piteå och shoppa! jag ska försöka hitta ngt åt Jonatan för han fyller år på söndag, sedan ska jag se om jag kan hitta nå byxor till mig själv, och ev några skor.
Får inte handla för mkt, för jag ska ta hit hovslagarn fortast möjligt och de är inte de billigaste alltid, men måste göras.  Tänk va billigt de skulle vara om jag kunde göra  det själv? spika fast en tappsko är inte så svårt, men att verka osv vågar jag absolut inte ge mig in på, hovarna skulle troligast bara bli mindre och mindre sen blir de inget kvar! haha. tur hovslagare finns endå =)

Nej, nu ska jag ta ut mina hästar sen blir de duschen och efter det blir de piteå med cizzi =)!
Ikväll ska jag nog rida?

vi ses!

Ibland blir jag så ledsen på mig själv,
varför kan jag inte bara få lyckas med mitt mål som jag strävat
efter så länge? jag orkar inte att se det här,
jag orkar inte mislyckas med det en gång till.
Jag vet inte vad jag ska prova snart? inget funkar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland blir jag så ledsen på mig själv,

varför kan jag inte bara få lyckas med mitt mål som jag strävat

efter så länge? jag orkar inte att se det här,

jag orkar inte mislyckas med det en gång till.

Jag vet inte vad jag ska prova snart? inget funkar.



Hoppa från kebenekaise

2010-08-06 @ 00:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0