Torsdag!


Idag har de varit en ganska jobbig dag, men samtidigt inte?
Jag vaknade kl 5 i morse av att vizzla skrek till, då hade jonte rullat på henne!
så då vart hon klarvaken och pigg, och jag var trött som ett sviin ,men de var bara att gåner med henne.
Jag lämnade hon till mamma för hon hade somnat i soffan nere som vanligt ungefär.
Sedan gick jag och la mig igen, steg upp där vid 8 tiden, åt lite fruckost och sen gick jag ut med vizzla.

Halv 10 drog jag och Jonatan oss till stan, vi skulle besikta släpen halv 11 .
Vi stannade av i byske en stund för att hämta pengar osv, och sen kollade vi en extra gång att släpen var som den skulle, sen drog vi oss till stan. Väl framme och vi siter i bilen och väntar på vår tur, så går jonte ut för att se om blinkersarna fungerar, men då visar de sig att vänster bak var paj! och den funkade för 30 min sen, de är TYPISKT! han bankade och vred på kablar och alltmöjligt  men inte vart de bättre för det.

Fast som tur var gick den igenom endå =) så de var ju bra det, ett problem mindre.

Efter besiktning skjutsade Jonatan mig till skolan, han for vidare och hämta nå varor som mamma skulle ha till kiosken, och sen vid 12 kom han och hämtade mig igen och då bar de av till byske =) vi åt en french, (mums)
och Nu sitter jag här, Jonatan är ute i garaget och fixar sin skoter.
Jag kan även medela eer alla att min frisör stol kommit idag =) ! så nu är de bara ni kommer hit och klipper er =D

Jag tror att jag ska gå och vila nu, är så trött! sedan ska jag laga middag, de blir grillad file och kyckling med ugnstekt potatis och sallad, ganska lyxig mat på en torsdag men de var bra pris på konsum idag =P
vi ses!

3 dagar kvar till Fjälls! image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0