Sådärja!

Nu har även jag skaffat mig en blogg, och saken är den att jag fattar ingenting om hur man ska göra!
Men jag antar att man lär sig med tiden? de brukar vara så iaf.
Och ja, jag är vaken tidigt även idag tilloch med ca 30 min tidigare än vanligt! Idag fick jag stiga upp klockan 7 då Vizzla ramlade ner från sängen med en duns, då vart hon klarvaken förstås!
Så de var bara att stiga upp,gåner och gå ut med henne och sen ge henne mat.
Till er som inte vet vem vizzla är så är det min australiska terrier valp som jag haft i 1 vecka idag :D
Hon är hur söt som hellst!

idag ska jag och Jonatan vara med harald och sussie, de ska bli najs!
Vi ska troligast fara till piteå/luleå och ralla runt på stan ett tag, får se om jag hittar mig ngt fint?
Fast saken är den att jag inte har särskilt mkt pengar just nu, 3-400 kanske?
Lönen kommer inte fören om typ 2 veckor tror jag, jag önskar att den kunde komma då man själv ville ha den.
Fast så enkelt ska det ju inte vara tyvärr.

Nej nu ska jag ta och vila en stund, ska snart göra mig i ordning för vi ska mötas allihopa i byske kl 10!
vi ses, om jag nu lyckas behålla den här bloggen vill säga.
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0