Lördag

Jag är trött, jag tror jag skrivit de i alla mina inlägg här hitills =P men saken är den att jag är totalt jävla slut!
Tidiga mornar sätter sina spår, så är de bara. thats life!

Idag fick jag iaf sova till klockan 9, för Vizzla sov med mamma inatt vilket var rätt tur för hon spydde i deras säng, haha! ibland ska man ha tur. så vizzla kom in på vårt rum i morse där vid halv 8,busade en stund och sen somnade hon och sov till klockan var 9, för då föll hon ner i golvet ( som vanligt) haha.

kl 10 åkte jag och Jonatan in till byske, jag stannade på kiosken och jobbade i några timmar medans Jonatan for hem till ursviken och skruvade i garaget, så båda 2 har fått ngt vettigt gjort idag vilket är rättså bra =)
Nu är jag hemma i fällfors, vi har ätit middag för ett tag sedan och de var riktigt mumsigt! vi åt lövbiff med en jättegod potatisgratäng och sallad med fetaost , Kalla de MUMSIGT eller ej?

Nu har jag nyss haft en klippning, + att jag sålde ett schampo =) så jag tjänade 130 kr alldeles nyss.
Sen igår tjänade jag 400 kr på färgningar och klippning på en och samma person =P haha (elin lindblom)
Så nu är jag inte sådär "jätte" fattig längre, jag har endå lite pengar ifall jag skulle komma på att jag behöver ngt.

Fast imorgon far jag till Fjällen Så då lär jag ju knappast handla så mkt .
Jag hoppas att mamma kan föhandla lite med dom på stenmarks , så jag kanskekan få nya insugsgummin till skotern billigare =) vore inte så dumt, jag ska hålla tummarna!
Jag längtar i MASSOOR tills imorgon afton då jag mamma vizzla och bejliz far till fjälls!
det ska bli underbart roligt! fast jag kommer faktikst att sakna mina poa hästar här hemma, fast jessika skulle ta hand om dom under tiden, så jag tror dom kommer ha de väldigt bra =) jessika är alltid så snäll med dom. och mot mig som alltid ställer upp =)! du ska ha ett STORT tack ! de är verkligen tur att man har dig =)

Det här är nog det näst sista inlägget jag kommer att skriva innan imorgon! jag kommer förhoppningsvis vara borta i lite mer än 1 vecka, beror lite på =)
sedan tänkte jag att jag ska skriva en lista här vad jag måste ha med mig imorgon, så jag kan titta här sen och se om jag glömt ngt!

*Mjukis brallor
* tröjor
*sockar
*underkläder
*tanborste
*tandkräm
*Hår borste
*
NÄSSPRAY!!!!!!!!!
*smink? (kan vara bra om man ev ska ngn stanns?)
*skoterkläderna!
*Hundmat åt vizzla
*vizzlas overall
*mobil

Jag skulle nästan kunna slå vad om att jag glömt bort ngt, men de kommer jag säkert på sen isåfall =) kan man alltid hoppas på.
Nu ska jag gåner, vara lite social med Jonatan <3 sedan ska vi nog sova.
Imorn måste jag packa allting, sen ska jag göra pannkaka som vi ska ha med oss.
image5

Vi ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0