Fredag.

Jag måstes säga att den här dagen är efterlängtad, den här veckan har vart fullt upp!
Har jobbat, sen åkt bil lite hit och dit för att inhandla saker som behövs.
Nu har jag inte mkt pengar kvar, 100 kr tror jag? och kanske ngn enstaka 50 öring, vilket inte är så mkt att skryta över haha! fast ikväll ska elin Lindblom komma hit och färga håret och klippa sig, de blir 3 st färgningar, hon ska först avfärga hennes mörka hår, sedan blir de en ljusbrun färg och sedan ljusa lingor och efter det klippning =) så jag tjänar 400 spänn ikväll, och Imorgon så kommer Nylles mamma Eva hit och ska klippa sig så då blir det 100 kr till =) sen är de inte länge kvar till jag får lön.
Och då borde jag ha iaf kring 4 tusen o jag räknar med studiebidraget =)! rätt najs!
Jag hoppas på att jag hinner jobba lite mer innan lönen kommer, för pengarna behövs!

Snart måste även mina hästar skos om, de börjar  vara dags nu.
Fast jag ska avakta ett tag till få se, de klara dom nog =)

Imorgon ska jag jobba, sen på kvällen blir det ev fest! fast jag kännde mig inte särskilt peppad på det just nu, men vi få se vad som blir. Sen måste jag packa oxå, de blir Fjällen på söndag afton =) !
så på måndag sitter jag med mamma ute på rödingträsket och pimplar röding, jag läängtar =)
sen tisdag kväll kommer ola och jonatan, och då blir de skoterkörning på onsdag! PEPPAD TILL
TUUUSEN!


nu ska jag ta och gåner, ska ut och hämta hinkarna och fylla dom så mina pollar får sig nå vatten =)
sen ska jag vila, är trött som ett tok! de vart en tidig morgon i morse med, hoppas på lite mera sömn inatt.
image4
puss

Du måste vara den konstigaste människan jag känner!
snacka om en som är skadeglad och vill förstöra för andra.
Du gör mig så förbannad, du får mig att vilja ge dig
en stooor fet smäll på käften, inte för att de skulle få dig klokare,
Men för mig skulle de kännas bättre, och de kanske skulle ge dig en tanke ställare iaf?
Usch, du är falsk, så otroligt jävla falsk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0