Biltema!

okey,de här blir mitt andra inlägg idag! och jag hoppas att de funkar =)
Iaf så har jag och Jonatan just kommit hem från biltema, vi var där med sussie och harald
och vi hittade en massa trevliga saker, som sagt så hade jag välldit lite pengar med mig och så är de alltid då man hittar en massa saker man vill ha, fast jag lyckades iaf köpa lite saker till vettiga priser =)
b.la

'halsduk på HM (ej biltema;P)
*ljustake
*stora tjocka ljus
*Pannlappar

Ja, de var som allt jag hade råd med! eller jag hade kanske kunnat köpa nån grej till men när pengarna börjar bli lite så blir man lite halvsnål sådär, efter biltema for vi iaf på Max och åt litegrann och efter det for vi till byske där vi skiljdes åt, Harald och sussie for hem och jag  och Jonatan gick in och hämtade vizzla och sedan drog vi oss hemmåt. Så nu är jag hemma i Fällfors, jag är rättså trött! jag skulle garanterat somna om jag gick och la mig nu, jag har vaknat ungefär kl 7 varje morgon nu i nästan 3 veckor tror jag! helt sjukt.

Imorn är det skola för mig, jonatan han är ledig! fast han ska skjutsa mig till stan, han ska besikta våran lillsläp, och han fick en tid halv 11 och jag börjar kl 11 så de passar ju alldeles perfetk=)
sen efter det ska jag nog fara hem till fällfors, rida osv sen ska jag sova .
Fredag är de skola, sen blir de troligast hem igen. lördag ska jag bara chilla! vara hemma och mysa, sen måste jag packa för på söndag blir de fjällen, jag längtar i massor! =)
image2

Nu ska jag ner och laga mat.
tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0