åh, bara ååh..

Ångest till tusen, jag vet inte vad jag ska göra? de känns bara som att allting är åt helvette, samtidigt som jag vet att det jag gör är så himmla rätt, för oss båda! men de känns verkligen tungt, för han ligger mig så otroligt varmt om hjärtat och jag lovade att aldrig svika honom, kanske därför att jag gör det här? de känns som det iaf, annars hade jag inte gjort det.


Det kommer bli rätt, de kommer att sluta bra allting och jag kommer äntligen få göra det jag verkligen vill!
Jag tänker sattsa nu, jag tänker sattsa till tusen och den här gången ska de lyckas och allt ska bli så bra!
Det känns verkligen rätt, samtidigt som det känns fel? jag känner mig som en svikare, men för att komma
någon vart måste man våga ta steget, och släppa taget om det man älskar !
jag har varit så feg innan, eller kanske inte feg men för mesig? jag vet inte hur jag ska uttrycka det?.

Jag hoppas av hela mitt hjärta att du ska hamna hos hon som ringt, bättre ställe får du leta efter!
det menar jag verkligen, jag kommer aldrig att lämna dig helt och hållet, ALDRIG!
Du kommer alltid att finnas kvar i mitt hjärta, och jag kommer aldrig att släppa kontakten!
jag ska hälsa på dig så ofta jag bara kan, spela roll om jag måste resa jorden runt för att träffa
dig! jag ska alltid finnas för dig, du kommer alltid att vara speciell för mig och jag ska minnas dig för all evighet.
Jag ska minnas dig som en osäker häst, men med ett hjärta av guld som ingen annan som alltid gjorde sitt bästa<3
För det är så jag ser på dig, älskade häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0