27 juni



Idag känns det lite bättre, har suttit i hagen hur länge som hellst känns det som och bara hållit om honom.
Det svider i hjärtat, det gör de verkligen! de gör så jävla ont, men jag vet att det kommer bli rätt.

Nu ska jag försöka prata om ngt annat.

Har varit i piteå/öjebyn idag och hjälpt pappa på marknaden, HUR mkt folk som hellst var det och de var aldrig en lugn stund, men pengar tjänade jag iaf :) och de behövs jämt, + att pappa blev glad över att han fick hjälp oxå förstås.
Jobbade i ca: 6 timmar så 600 kr har jag tjänat idag , sen vid 4 tiden kom Jonatan till piteå och hämtade mig.
Vi gick en sväng på marknade och kollade läget och efter det for vi hem till fällfors en  stund, och sen fortsatte vi våran färd mot stan/ursviken där vi åt middag hos hans pappa.


Nu har vi sett film, surfs up heter den och den var faktiskt bra! :) den var rolig och man fick komma på lite andra tankar en stund.

Nu ska vi göra oss klara för att sen gå och sova, vi båda är hur trötta som hellst.
Imorgon ska jag på travet klockan 10, ska kolla in Maro khan , christer johanssons häst.
sen ska jag få åka med honom hem till lund och titta på Bobby brian, super fin häst! som ev blir min om allt känns rätt.
Det återstår att se :)


Nej. nu ska jag sova!
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0