2 juni


Tiden bara rinner iväg, allt går så fort nu när det är sommar! men jag gillar det =)
Helgen tillbringade v hemma i fällfors med harald och sussie, vilket var mkt trevligt.
Vi åt god mat och sen blev de drifting uppe på fältet som verkligen var riktigt dåligt!
De kostade 80 kr att gå in, och de var vell ca:5 bilar som körde! de  hände verkligen ingenting.
På kvällen for vi till stan , jag och sussie solade solarium och de känns nu vill jag lova!
Fast iof så låg jag hemma i solen och stekte som en kotlett i lördags, så de är vell däröfr oxå antar jag ;P
jag får ta det lite lungt  nu med solningen tror jag, så jag inte börar se ut som en räka !:P haha

Idag följde jag med Jonatan till skolan, de var inte allt för roligt måste jag ju erkänna.
Dom höll på att skruva i sterion som Jonatan ska ha i sin bil, koppla sladdar osv .
Och där satt jag i bilen och gjorde INGENTING , så jag skickade sms till mican och frågade
om hon ville äta lunch med mig ngstanns, och så blev det. räddaren i nöden =) <3
vi åt lunch buffe på tatung, och sen efter det har vi gått runt på stan och chillat litegrann.
Jag köpte en klänning som jag ska ha på mig då Jonatan tar studenten, sen ett par råå härliga pösiga
"shorts"  och sen köpte jag en ny näspiercing , diamanten lossnade på den förra (som vanligt)
så nu var jag smart nog att köpa en utan diamant, så lite har jag fyndat idag =) och jag handlade nästan allt för småpengar, jag hade verkligen hur mkt mynt på mig som hellst! haha.

Sen har jag bokat en tid hos frisören nu, jag antar att alla som läse detta tänker att jag alltid är där :P
Och de kanske stämmer, men vad gör man när man inte är nöjd?
jag ska bara fixa lite utväxt på de blonda, eller de ärsom inte utväxt utan de är ljusbrun färg kvar sen avfärgningen av det svarta. Men dom lovade att dom skulle få bort det den här gången , så de hoppas jag =)
den 16 Juni ska jag dit, klockan 11 om jag minns rätt? jag har en lapp i fickan men orkar inte ta upp den och titta ;P

På onsdag ska jag tatuera mig, LIITE nervös är jag! tänka sig hur de ska kännas imorgon kväll?
klockan 08,30 smäller det på onsdagmorgon, fyfan! men bra kommer det att bli iaf, så de får jag trösta mig med =)

Ikväll ska jag och Jonatan fara hem till fällfors, jessika ska komma och rida en sväng =)
och sen efter det blir de nog sova, sen imorgon ska jag ut och rida båda hästarna hade jag tänkt.
På kvällen blir det stan, och onsdag smäller det! och jag har inte ens ngn som kan sitta där med mig och hålla mig i handen, jag gruvar mig verkligen! men, gråta kommer jag inte att göra som tur är. Hellre kommer jag få ett jävla skratt anfall, de brukar jag få då ngnting gör ont :P haha, så har jag alltid varit, förutom då ola spöade skiten ur mig då jag var mindre :P men de var då det, nu är han en snäll broder :)

Nu ska jag gå och titta på de grabbarna grus håller på med, jag hoppas innerligt att dom blir klara snart!
för det är så otroligt tråkigt att titta på när dom skruvar, jag önskar jag kunde sånt där så man fick göra något.

jaja. vi ses!

SOMMAR!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0