13 juni, jisses.


vi gör såhär, jag skriver lite + och lite - , mer orkar jag inte! den här dagen har än så länge vart tragisk.

-blev väckt klockan 9 av att Jonatan skickade sms, hade ställt väckarns på halv 10.
-min näspiercing är borta, letade som ett tok men hittade den inte! altså, hålet = borta!
- Bejliz nockade mig i läppen så jag bet mig och de blev ett stort jack och de blöddeeee!
-jag tog ut min läpp piercing och för jag blev sur, och så får de nog förbil. jag = neutral!?
-det regnar i fällfors och i stan är de sooool!??? :(

+Jag ska ut och rida
+tjänat 120 kr på en klippning :)
+ att de är helg och Jonatan kommer
+köpte en ny klänning idag på rea, 79 kr!
+mamma ska ändra jobbar schemat så jag får jobba mer.

+DET slutade att regna nu när jag skrev detta klart!

nu går jag och lägger mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0