12 juni


usch vilken natt, jag har inte sovit gott alls! eller jo , de få stunder jag sovit har jag vell det.
Men jag vaknade iaf vid 3 tiden inatt av att min tatuering kliade som FAN och de sltuade aldrig, så jag fick stiga upp och gåner och hämta smörjan så jag kunde smörja in mig, och de blev lite bättre iaf och jag lyckades somna :)
Sen nu klockan halv 10 vaknade jag av att vizzla slickade mig i örat, myysigt? de var hur som haver bara att stiga upp så de inte skulle hända ngn olycka i sängen/på mitt rum, och till min fasa så regnar det ute! vart fan tog sommaren vägen?


Nu har jag sett lite på våran nya tv, vilken otrolig skillnad de är på den om man jämför med våran förra! det var verkligen på tiden att vi skaffade en ny tv, med tanke på hur mkt tid som spenderars vid den kvällstid av familjen.
Har även ätit lite fruckost, de blev en naturdiet och det blir de även till lunch och mellanmål idag. Vi får se vad de blir för middag, om jag inte blir allt för less så tar jag nog en naturdiet då oxå. tragiskt bara att jag äälskar mat!

Imorogn är de fredag, då har Jonatan helg :) ! och då far vi ev till hans stuga och fiskar osv, de vore mysigt.
Men de känns som om jag inte riktigt har tid med det, har en massa saker här hemma som jag borde göra.
Ska iafin på lantmanna imorn och köpa nå hagtråd och kanske ngn stolpe oxå till sommarhagen så jag får den klart.

Det ska tydligen bli bättre väder mot helgen, men de såg ut som  det skulle regna ett tag på söndagen ! tyvärr.
Måste nog vänta till nästa helg med att släppa ner dom på betet, skulle gissa att de är ganska surt därnere just nu.

Nu ska jag göra mig i ordning lite grann, sen äta lunch och efter det ska pappa skjutsa mig till byske för jag börjar jobba klockan 1, och efter det ska jag nof fara till stan och vara med Älskling :) ! jag måste ringa pch fråga om han vill komma och hämta mig, jag hatar att åka buss! de måste vara de tråkigast som finns i hela världen! segt som fan går det.

Och innan jag far, så måste jag slita lite hö från Machos boll som jag kan ge Bravad. Han börjar ha slut!
sen har jag inte kvar nummret till min hö "gubbe" längre sen jag bytte mobil, de SÖG! så nu måste jag fara hem till han och fråga om han har kvar ngt, och de är endå nästan 5 mil. Så jag hoppas hoppas hoppas att han inte sålt allt.

jaja, dags att göra ngt!
tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0