9 juli/Bobby Brian


Har nu anlänt, resan från stan gick super ! cool lugn hela tiden, även nu när jag släppte honom i hagen :)
Ngn som därimot inte var så lugn var Macho, kalla honom stajlarn! haha :D

Nu står dom iaf och äter så snällt, ska ut och ge dom lite foder och sen blanda lite betfor tills imorgon :)
sen bära in lite saker i stallet, har handlat hur mkt som hellst idag känns det som! iaf i plånboken ;S

*Blåa benlidor
*Blå/gul grimma
*blå/gult grimmskaft
*kyllera
*2 foder hinkar
*betfor
*grovfoder
*skor åt bobby
*Mygg spray

tror det hamnade på ca 2000 kr, men de äre värt det :)!
sen skickade christer med lite täcken och 2 st kylbandage + en lädergrimma :)
Så nu har jag allt jag behöver, slapp köpa täcken vilket känns sköönt.
sen kollade han Bobby i munnen oxå, finslipade litegrann och sen var de klart, tjänade ca:1500 kr på att han gjorde det år mig! :)

nej, nu ska jag ut och göra klart!
sen blir de duschen och sen sängen, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0