6 juli /ännu ett inlägg.


Ikväll slutade det med att jag följde med Jonatan till stan, for hem till hans pappa i ursviken för han skulle renovera mitt öra, har haft ont och konstigt i det jätte länge nu! han eldade med sånna där "öron ljus" som suger ut all skit som finns därinne, lite obehagligt ibörjan var det men de gick bra iaf :) hoppas att de blir bättre!

sen har vi varit förbi min nya häst ikväll, han gnäggade då jag kom :) så söt!
Blir nog att ta hem honom till helgen, om allt går som planerat :)
Han ska få nya skocker på onsdag, de ser jag framimot:
Sen då han kommer hem så blir de träning i sinnee! men mkt lugnt i början eftersom han
inte vart igång odentligt på några månader, men jag är peppad, det ska bli jätte roligt! :)

Imorgon ska jag ev jobba en stund, sen på kvällen blir de trav med mamma michelle och stephanie :) dom som troligast ska köpa hästen av mig, jätte fina flickor! jag håller tummarna .

Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0