3/4 juli


Vilken otrolig dag de varit idag! mkt bättre än såhär kunde den nog inte ha blivit om jag ska vara helt ärlig.
Började dagen med att stiga upp klockan 9, åt lite smothie till fruckost och sen gjorde jag mig i ordning och övningskörde med mamma och pappa till stan för att kolla in min nya häst Bobby Brian :)
Tog in honom och borstade och gick igenom honom för att se ifall allt var som det skulle, snacka om trevlig häst!
Han kom till mig i hagen och gnäggade :] då blev mitt hjärta glatt, sånt är ju alltid trevligt.

Efter vi tittat på honom osv så for vi in till stan och fikade på ett cafe, åt räkmacka som inte jag tyckte var någon höjdare.
Men de var trevligt endå att umgås lite med mina föräldrar , de händer ju inte så ofta tyvärr :)
Hur som hellst så känns det lite som om hoppet är påväg uppåt igen nu, har 2 spekulanter som kommer i helgen.
Den ena på lördag och den andra på söndag, jag hoppas det är fina människor!
annars drar jag till en nödlösning, så det ordnar sig :)

Ikväll har jag varit med Mican och Frida , vi har ätit på folkan och de var hur smarrigt som hellst!
vi ska göra ett återbesök imorn bitti innan dom far iväg hem, deras kyckling baugetter är inte att leka med ;)
Sen har vi bara chillat på här hemma, glidit runt med löva i hans bil ett tag och sen nu har vi sett lite film.
Dom har just gått och lagt sig nere i våran "extrema" bäddsoffa , hoppas att den inte rasar ihop inatt , den har en tendens till att göra det :P haha! men, de ska nog gå bra :)

Imorgon blir det fest, de peppar vi på! jag hoppas det blir bra, efter det ska jag bli en nyttig flicka!
Hela mitt liv kommer att förändras, en dröm håller på att gå i uppfyllelse :)

Godnatt världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0