23 juli


Mkt hinner hända på bara några dagar, Bravad är iaf hemma nu igen, pallar inte gå in på detaljer för det gör mig bara riktigt förbannad! de finns verkligen oseriösa människor, sånna har jag fått nog av nu känner jag.
Men, känns bra att han är hemma igen iaf :) det ska komma 3 spekulatner i veckan, och jag hoppas att det är ngn bra.

Idag kommer Jami och ska sko om alla 3 hästarna, eller bara Bravad och Macho, Bobby ska bara få på sig ett par sulor:)
sen ikväll skulle de ev komma en och titta på Bravad, vi ser vell hur de blir? om inte annat så ska jag iväg och jobba ett tag, sen ska jag sova i sinne! är trött som ett as även om jag sover mkt.

Nu är det alldels molnigt på himmlen, vad ska de betyda? regn eller? ovanligt, inte alls.
Jag börjar vara riktigt less på det här urkassa vädret! som tur är så är de inte länge kvar tills jag och Mican
drar till turkiet, jag längtar HUR mkt som hellst!! det ska bli så underbart roligt :)!

Nu ska jag gå ut ochfixa lite i stallet , sen vänta in Jami.


se you later!?.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0