2 juli

Idag vet jag inte om jag ska säga att de är en kass eller en halverst bra dag? hmm, de lutar nog åt det kassa hållet.

Helva veckan har jag väntat på att hon från arvidsjaur skulle komma och titta på bravad, sen idag skriver jag ett sms ohc frågar vilken tid hon skulle vara här, och då får jag till svar-har köpt en annan häst!

Jag blir så förbannad, jag hatar oseriösa människor! har man suttit och väntat på att hon ska komma och sen kommer hon inte, jävla skit. Det mejlade en tjej idag som verkar toppen! men då undrade hon ifall jag skulle vilja släppa honom på foder, och de vet jag ju hur det blir, då kan ajg lika gärna få tillbaka honom om 1 vecka och då står jag här med 3 hästar. Så nej, de blev inge av . Då är det bara hon från Lund kvar nudå, jag ska ringa henne snart och se om hon är hemma, vet inte hur människan jobbar . Hon sa då iaf att hon var jätte intresserad ! så jag hoppas hon tittar på honom iaf

åhh, de börjar kännas som om allt ska gå åt pipan!
jag är var/är så satans peppad på det här nu! men de verkar ju gå åt skogen.
snälla ni där ute, håll alla era tummaaar!

Är trött som ett svin, väntar på att ola ska komma hem med maten så jag kan göra mig en smothie, efter det blir de typ gå och lägga sig , och hoppas att jag vaknar upp av en telefon som ringer!

Imorgon är det torsdag, då jobbar jonatan sin sista dag för den här veckan.
Ev att det blir Holmen i helgen, de beror lite på . annars blir det chilla här hemma.

vi ses.

Kommentarer
Postat av: Mican

men så jävla elak :(

jag håller tummarna för dig! :)



DU SKA VARA MED OSS PÅ FREDAG! <3

2008-07-02 @ 21:55:55
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0