1 juli


Det är jävligt varmt ute idag måste jag seja! Jessika har varit här och ridit bravad en sväng , jag gick efter och jag höll på svettas ihjäl! men, de var väl behöveligt så :) , Nu har jag just kommit in och har just stoppat i mig lite lunch.
Ska ta på mig ett par shorts och linne och lägga mig ute i solen en stund hade jag tänkt, steka litegrann ;)

Imorn sägs det att det ska bli ännu varmare, det gör ju ingenting faktiskt :) hoppas att det går bada snart!
sen kommer första spekulanten imorn oxå, jag hoppas att det går vägen!
Klart att det svider i hjärtat, men ibland måste man våga ta steget ! hur ont det än gör.
Det blir alltid bättre sen, om han hamnar hos ngn som tar honom för den han är.
Och det ska han göra, annars släpper jag honom inte!

Ikväll ska jag fara till stan och vara med Mican och Frida, ska göra slingor på Frida :)
sen efter det så kommer Jonatan och hämtar mig.

Nu ska jag ut och soola i de fina vädret!
vi ses..

En dröm blir till verklighet?

Kommentarer
Postat av: Mican

tack för ikväll :) du är greeeat (L)

2008-07-02 @ 13:52:25
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0