En lördagkväll

Idag har jag faktikst jobbat, de blev så en då trots allt :) de blev bara ca: 3 timmar men de är endå nästan 500 kr så de är de värt :) varenda krona behöver jag just nu.

Har just ätit middag med pappa ola och cizzi, de blev kycklingsallad med grekiskt lantbröd och vitlöksås.
Och nu sitter jag här, jagska snart ta in hästarna hade jag tänkt,fast dom mår ganska bra med sina rundbalar i hagen^^
Ikväll har jag ingen Jonatan här, vet inte om de är bra eller dåligt? men jag tror de är dåligt, för de är alltid mysigt att vara med honom, men vi behöver vaara ifrån varandra ibland oxå.

Imorgon om de är varmare (vilket jag hoppas) så ska jag ut och rida Bobby hade jag tänkt mig, sist jag var ute och körde så märkte jag då jag kom tillbaka att slangen i däcket var helt framme på ena sidan! de kunde ha slutat med en jädra smäll! men ibland ska man ha tur oxå? :) måste fica ett nytt däck snarast möjligt.

Jag ska även köra skoter imorn hade jag tänkt, ola skulle då ut så då hänger jag påå :) pärlan måste luftas lite.
Sen på kvällen får vi se om de blir stan, jag har inte riktigt bestämt än hur jag ska göra?
Huvudsaken är att jag kommer mig till körlektionen på måndag.


Klickade runt lite på ICEMAN.SE och hitta ännu fler snygga kläder!

Dessa plagg skulle jag inte alls säga nej till :)!!

Nu ska jag gåner och se lite  tv, sen in med pollarna!
Ha en trevligt lördagkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0