borta bra men hemma bäst.

Äntligen är jag hemma igen, iof har jag bara sovit borta 1 natt , men de var iaf tillräckligt.
Vi somnade vid 2 tiden inatt jag och Jonatan, se vaknade vi vid halv 6 och låg vakna tills tokstollen farit på dagis vid halv 8. sen lyckades vi iaf somna om och steg upp vid 12 tiden, annars hade man nog varit rätt död idag.

Som sagt så har de varit kalas i afton, de var riktigt trevligt och gott fika :)!
vid 8 fick jonatan skjutsa mig till byske, tvär stannade på ica maxi där jag köpte hårfärg till maylena som jag ska färga på imorn, de kommer förhoppningsvis bli bra :)
Vi ska först avfärga hennes svarta hår, sen ska vi lägga på en chokladbrun färg och till sist lite guldiga slingor.
Jag hoppas bara att vi kommer att få bort så mkt av de svarta som jag hoppas på.
Då de är klart hoppas jag innerligt att jonatan fått hämta ut sin motor så han kan hämta mig i byske, så jag tar mig hem i vettig tid.

Nu sen jag kom hem så har jag bara tagit in hästarna, sen har jag slut balar så jag stog och slet ur Bobbys bal utan handskar i -20 grader, fyfan vad jag frös! men de gick inte ha handskarna på sig, de bara gled och jävlades.
Hästarna fick iaf sitt hö till sist , och nu sitter jag här och fryser, ska krypa ner i min säng tillsammans med Vizzla och sova, ska upp vid 9 imorn.

Funderar på om jag ska ta och göra knäck imorgon? fast frågan är om de är bättre att göra de närmre jul, så dom inte tar slut . Vi får se hur jag gör !

Godnatt.
en bild från turkiet,där var de iaf varmt!

Kommentarer
Postat av: mican

det var äääckligt varmt! ;P

2008-12-15 @ 10:32:50
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0