9 december.

tiden bara rinner iväg, man hinner inte riktigt med i svängarna.
men igår gick jag och jonatan på stan tillsammans med hans syster, och otroligt nog så har jag handlat klart alla julklappar förutom till jonatan,de känns otroligt bra måste jag säga! äntligen har man de ur världen.

Ikväll är de kalas här i ursviken, jontes pappa roger fyller 42 och jennifer fyller 18 år imorn :)
efter kalaset ska jonte skjutsa mig till byske.

Imorn ska jag färga håret på may-lena, mammas jobbar kompis.
sen ska jag hem och tjollra på med hästisarna,Bobby måste ut och röra på sig om de inte är allt för kallt.
oxå hoppas jag att jonatan täner komma :)

De är mkt kalasande nu, roger och jennifer idag, sen fyller linus år imorn och sen fyller min bror 21 på lördag :)
+ at de är julafton snart oxå, jissess, blir mkt onyttigheter nnu ett tag. men jag har redan bestämt mitt nyårslöfte !

Jag vägde mi här hs jonte idag, dom hade köpt en ny seriös våg, och på den vägde jag 4 kg mindre än p den hemma, man kan ju hoppas att den här stämmer bättre ;) nhaha
sen när jag rotade runt i hans rum så hittade jag min läpp piercing!! jag var tvungen att testa stoppa in den igen, och de gick fint ^^ de kommer nog aldrig väx igen tror jag.

Nu ska jag se tv.

Kommentarer
Postat av: kajsa

fyller inte ola år imorgon? :P

2008-12-11 @ 08:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0