7 december.

Hlegen har varit toppen!
Igår kväll for jag och Jonatan till stan , ola var i ursviken och kollade då cizzi spelade match, så vi drog dit och tittade en stund vi med. Sen efter det så drog vi oss till stan och mötte upp harald och sussie nedanför vitberget , gjorde oss redo för några extrema åk ;) hahha! fyfan vad kul de var, om de inte hade varit så satans jobbigt att gå upp 0_o
efter ett tag i backen drog vi oss till max och åt, jag åt några nuggets och llökringar ;) mumsigt.

Idag är jag trött som fan, men har endå varit ganska aktiv ;)
jag och emelie hade bestämt att vi skulle köra skoter idag, så jag gick ut och tankade pärlan och sen körde jag till storbränna . vi körde runt på deras läggder och jag försökte lära emelie att burka :P hahah!
Körde inte allt för länge innan vi höll på frysa ihjäl! -13 var de ute, så i gick in och värmde oss en stund, sen drog jag mit hemmåt.

I afton har jessika varit här,hon fick rida Bobby en runda och jag följde med och gick, behöver röra mig.
Kallt nå så in i hell var de! men vi överlevde alla 3 .

Nu har jag just fikat, åt lite räkor ;)
Och nu hade jag tänkt träna lite grann, sen ska jag sova, är traagiskt trött!
Imorgon blir de stan med Jonatan, vi ska köpa julklappar osv så vi gjort bort det, ska bli skönt.
sen ska vi sova hemma i ursviken, och tisdag hoppas jag på att ngn  vill hämta mig.

NU ska jag ner och ta på mig pyjamas :]'
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0